Infrastructură

Dezvoltarea orașului a fost strâns legată de dezvoltarea și implementarea proiectelor de infrastructură. Progresele ultimilor ani și dezvoltarea continuă se datorează în mare măsură progreselor infrastructurii, iar acestea au efecte pozitive pentru cetățeni, drumuri și rețele publice mai bune, mai puțin timp în trafic, condiții normale pentru un oraș european și pentru investitori (locali sau din afara orașului) care pot să construiască noi afaceri, iar activitatea lor este mai ușoară datorită investițiilor în infrastructură.

Impactul pe care investițiile în infrastructură îl au este mult mai profund și complex decât pare. Un pasaj subteran va ajuta decongestionarea traficului, dar el contribuie și la un nivel mai bun de calitate al vieții, deoarece se vor evita accidente, siguranța comunității va fi asigurată prin noi căi pietonale mai sigure, reducerea disconfortului localnicilor prin scăderea zgomotului și a poluării create de o intersecție aglomerată. Acesta este un simplu exemplu, dar acest efect este valabil și la nivelul altor investiții în infrastructură.

Pornind de la aceste principii vă prezentăm mai jos câteva din direcțiile principale ale politicii de dezvoltare a infrastructurii pentru următorii ani. 

Pentru fiecare direcție de dezvoltare voi prezenta succint proiectele cele mai importante, care vor fi implementate alături de alte investiții. Infrastructura, la fel ca orașul în ansamblul său, este într-o dinamică continuă și are nevoie de atenție constantă și soluții multiple.

Propuneri proiecte

  • Continuarea planului de fluidizare a orașului și modernizarea drumurilor din oraș;
  • 4 noi pasaje subterane (la Piața Mare, Centrul Civic, Magazinul Crișul și Gară);
  • 2 poduri pietonale peste Criș, pentru un acces mai facil al cetățenilor în zonele Aluminei - Înfrățirea și Hotel Hilton și Dacia;
  • Parcări subterane și supraterane: Park and Ride zona Cetatea Oradea, parcare supraterană Spitalul Județean, parcare supraterană zona str. Aurel Lazar și părcări în cartierele de blocuri;
  • Pasaj trece pe sub calea ferată str. Matei Corvin;
  • Asfaltarea străzilor din cartiere.

Florin Birta folosește cookies pentru a îmbunătăți experința de navigare. Continuarea utilizării site-ului, reprezintă acceptul dumneavoastră. Mai multe detalii puteți găsi accesând pagina de POLITICĂ DE COOKIES.